Handelsbetingelser

Nedenstående er et tillæg til til vores generelle Handels- og Refunderingsbetingelser som omfatter alle bestillinger foretaget på industri-emballage.dk

Al handel foregår på erhvervsmæssige vilkår og ved ordrens afgivelse samtykker ordregiver at købet foretages i erhvervsmæssig sammenhæng. Det er således alene lovgivningen om handel mellem 2 virksomheder der er gældende mellem køber og sælger. 

Efter en bestilling er modtaget, pakkes og fremsendes de bestilte varer til den angivne leveringsadresse. Ved bestilling af forskellige varegrupper på samme ordre kan flere leverancer forekommer. Efterafsendelse af varen sendes faktura per e-mail til samme e-mailadresse som modtog ordrebekræftelsen. Betalingsbetingelserne er netto 8 dage. Alle kunder kreditvurderes forud for en afsendelse af varer og sælger forbeholder sig ret til at kræve hel eller delvis forudbetaling for de bestilte varer såfremt det skønnes hensigtsmæssigt.   

Levering af varer anses for sket, når varen er leveret på den angivne leveringsadresse. Levering af varer sker med fragtfirma og leveringstiden er normalt 3-5 dage medmindre andet er angivet ved produktets beskrivelse. En længere leveringstid udløser ikke mulighed for annullering af ordren eller kompensation. Såfremt en vare er behæftet med en fejl eller mangel i forhold til beskrivelsen på webshoppen kan den returneres, men kun imod forudgående skriftlig aftale. Reklamation skal ske senest 2 dage efter kundens modtagelse af varen. Ved aftale om returnering af en vare modtager kunden en e-mail med adresse hvortil den returnerede vare skal sendes. Returnering af en vare sker på kundens egen regning og ansvar. Når en returneret vare er modtaget krediteres fakturaen og et eventuelt indbetalt beløb tilbagebetales til kundens konto indenfor 6 dage. Varer der ikke er behæftet med fejl eller mangler tages ikke retur.

Ved spørgsmål om vores vilkår kan vi kontaktes på telefon 71 99 02 91.  

Hent de samlede Handelsvilkår her.